Skip to main content

Eva Veisová

Executive Director, Ipsos

Jak se nezbláznit z generací? Generace X, Y a Z jako naši zákazníci

Média a internet nabízejí spoustu návodů, jak správně komunikovat s Gen Z. Demografický vývoj ale ukazuje, že dnešní trh není jen o generaci Z, ale i o starších spotřebitelích a zaměstnancích, jejichž vliv neustále roste. Mají (spotřebitelský a zaměstnanecký) potenciál, o který nechcete přijít!
Zajímá vás, jak efektivně oslovit odlišné generace? Eva Veisová, Executive Director Ipsos, s pomocí výzkumných dat ukáže, jaké mají jednotlivé generace motivace, jaké komunikační kanály preferují a jak fungují na pracovním trhu.
Eva je členkou managementu Ipsos, největší výzkumné společnosti v ČR. Vede oddělení kvalitativního výzkumu Ipsos UU (Understanding Unlimited) a má na starosti aplikace výzkumných výsledků do marketingových strategiích klientů.
Působí jako facilitátorka workshopů a byznys konzultantka.
V oblasti výzkumu trhu pohybuje více než 25 let. Dlouhodobě působí jako lektorka výzkumu trhu na Karlově univerzitě, přednášela také na VŠE v kurzu Market Research Academy.
Eva má doktorský titul v oboru Sociologie se specializací na metodologii výzkumu z Univerzity Karlovy v Praze.