Skip to main content

O KONFERENCI


KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.
Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!
Již poosmé otevřeme dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Jak se mění nákupní chování zákazníků? Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky? Jak si je udržet a získávat nové? Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?

Co Vás čeká?


Jedinečná příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčovou otázku provázející dnešní byznys.
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
10 řečníků a řečnic z oblasti bankovnictví, výzkumných a marketingových agentur, energetiky, e-commerce, logistiky, inovativních start-upů, umělé inteligence, biopotravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na zákaznickou budoucnost.

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:40
    TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI

    Petra Průšová, Kantar

    • Jací jsou Češi: Klíčové trendy a poznatky ze studie Lifestyle 2024

    Jiří Vávra, CoMojo

    • Jak i přes skvělé inovace přijít o zákazníky

    Zdeněk Valut, Ydeal

    • AI mění pravidla hry: Jak uspět v době umělé inteligence a digitálních inovací

    Na závěr bloku proběhne panelová debata s řečníky

  • 10:40 – 11:10
    Coffee break
  • 11:10 – 12:50
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Karel Kincl, Innogy

    • Lidé vs stroje anebo raději Lidé a stroje?

    Karel Horák, Air Bank

    • CAir – nová dimenze obsluhy zákazníků

    Jonáš Čumrik, Notino

    • Zákazníci budoucnosti z generace Z a Alfa

    Na závěr bloku proběhne panelová debata s řečníky

  • 12:50 – 14:10
    Oběd a exkurze v NTK
  • 14:10 – 15:00

    Martin Marek, DODO

    • Moderní logistika zaměřená na spotřebitele jakožto hnací motor pro váš e-shop?

    Vojtěch Dlouhý, Feedyou

    • AI-powered customer experience & acquisition

  • 15:00 – 15:20
    Coffee break
  • 15:20 – 16:30
    ZA ZDRAVĚJŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS

    Martin Kudera, Živina

    • Foodie nebo nový standard zákazníka?

    Kateřina Hellebrandová, Ministr zdraví

    • Zdraví jako kapitál

    Závěrečná panelová debata s řečníky obou odpoledních bloků

  • 16:30 – 17:00
    Networking, závěrečný drink

MÍSTO KONÁNÍ


NTK – Národní technická knihovna
Technická 2710/6
160 80 Praha 6 – Dejvice

KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Ing. Monika Putalová

Project Coordinator
+420 736 623 263
positive@positive.cz
Positive