O KONFERENCI
KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.
Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!
Již poosmé otevřeme dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Jak se mění nákupní chování zákazníků? • Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné? • Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky? • Jak si je udržet a získávat nové? • Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? • Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
Co Vás čeká?
Jedinečná příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčovou otázku provázející dnešní byznys.
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
10 řečníků a řečnic z oblasti bankovnictví, výzkumných a marketingových agentur, energetiky, e-commerce, logistiky, inovativních start-upů, umělé inteligence, biopotravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na zákaznickou budoucnost.
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.
ŘEČNÍCI
PROGRAM
-
08:20 – 08:50Registrace
-
08:50 – 09:00Zahájení, úvodní slovo
-
09:00 – 10:40TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI
Petra Průšová, Kantar
- Jací jsou Češi: Klíčové trendy a poznatky ze studie Lifestyle 2024
Jiří Vávra, CoMojo
- Jak i přes skvělé inovace přijít o zákazníky
Zdeněk Valut, Ydeal
- AI mění pravidla hry: Jak uspět v době umělé inteligence a digitálních inovací
Na závěr bloku proběhne panelová debata s řečníky
-
10:40 – 11:10Coffee break
-
11:10 – 12:50JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH
Karel Kincl, Innogy
- Lidé vs stroje anebo raději Lidé a stroje?
Karel Horák, Air Bank
- CAir – nová dimenze obsluhy zákazníků
Jonáš Čumrik, Notino
- Zákazníci budoucnosti z generace Z a Alfa
Na závěr bloku proběhne panelová debata s řečníky
-
12:50 – 14:10Oběd a exkurze v NTK
-
14:10 – 15:00
Martin Marek, DODO
- Moderní logistika zaměřená na spotřebitele jakožto hnací motor pro váš e-shop?
Vojtěch Dlouhý, Feedyou
- AI-powered customer experience & acquisition
-
15:00 – 15:20Coffee break
-
15:20 – 16:30ZA ZDRAVĚJŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS
Martin Kudera, Živina
- Foodie nebo nový standard zákazníka?
Kateřina Hellebrandová, Ministr zdraví
- Zdraví jako kapitál
Závěrečná panelová debata s řečníky obou odpoledních bloků
-
16:30 – 17:00Networking, závěrečný drink
KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI
Ing. Monika Putalová
Project Coordinator
+420 736 623 263
positive@positive.cz
+420 736 623 263
positive@positive.cz