O KONFERENCI
KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.
Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!
Otevřeme už posedmé dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Jak se mění nákupní chování zákazníků? • Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné? • Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky? • Jak si je udržet a získávat nové? • Jak zvýšit efektivitu? • Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? • Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
Co Vás čeká?
Jedinečná příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčovou otázku provázející dnešní byznys.
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
10 řečníků z oblasti bankovnictví, marketingových agentur, e-commerce, automotive, inovativních start-upů, umělé inteligence, pivovarnictví a biozemědělství a zdravých potravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na blízkou zákaznickou budoucnost.
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.
ŘEČNÍCI
PROGRAM
-
08:20 – 08:50Registrace
-
08:50 – 09:00Zahájení, úvodní slovo
-
09:00 – 10:45VIZE A TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI
David Navrátil, Česká spořitelna
- Česko v pasti ekonomiky středních příjmů
Sara Polak, CCHAOS Research Lab
- Jak AI změní naše životy?
Jan Řehák, AdHackers
- Nevytvářejte věci naslepo, bez srdce, nebo pazourkem
… následuje panelová diskuze
-
10:40 – 11:15Coffee break
-
11:15 – 13:00JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH
Eva Šípková, Alza.cz
- Kde bere Alza inspiraci pro zákaznické inovace
Monika Hrubá, Česká spořitelna
- Finanční zdraví jako ultimátní poslání banky
Jitka Schmiedová, MITSUBISHI ELECTRIC AUTOMOTIVE CZECH
- Harmonie v různorodosti aneb jak přistupovat k diverzitě zákazníků
… následuje panelová diskuze
-
13:00 – 14:00Oběd
-
14:00 – 14:50ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (1. část)
Karin Fuentesová, startup Digitoo
- Nahradí AI lidské zdroje ve financích? Proč se nebránit robotizaci
Jan Hummel, Fruitisimo
- LIVE WHAT YOU LOVE
… následuje panelová diskuze
-
14:50 – 15:15Coffee break
-
15:15 – 16:30ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (2. část)
Matěj Misař, Carebot
- Využití AI ve zdravotní péči? Benefity nejen pro pacienty
Martin Novák, Pivovar Obora
- Cirkularita a soběstačný ekosystém jako přirozený přístup k životu
… následuje panelová diskuze
-
16:30 – 17:00Networking, závěrečný drink
KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI
Lucie Šmarcová
Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.smarcova@positive.cz
+420 736 621 360
lucie.smarcova@positive.cz