Skip to main content

O KONFERENCI


KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.
Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!
Otevřeme už posedmé dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Jak se mění nákupní chování zákazníků? Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky? Jak si je udržet a získávat nové? Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?

Co Vás čeká?


Jedinečná příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčovou otázku provázející dnešní byznys.
JAK SE SE ZMĚNOU ZÁKAZNICKÉHO CHOVÁNÍ A POD VLIVEM TRENDŮ JAKO DIGITALIZACE, UMĚLÁ INTELIGENCE, UDRŽITELNOST NEBO FLEXIBILITA MUSÍ MĚNIT FIRMY, ABY ZŮSTALY KONKURENCESCHOPNÉ?
10 řečníků z oblasti bankovnictví, marketingových agentur, e-commerce, automotive, inovativních start-upů, umělé inteligence, pivovarnictví a biozemědělství a zdravých potravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na blízkou zákaznickou budoucnost.

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:45
    VIZE A TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI

    David Navrátil, Česká spořitelna

    • Česko v pasti ekonomiky středních příjmů

    Sara Polak, CCHAOS Research Lab

    • Jak AI změní naše životy?

    Jan Řehák, AdHackers

    • Nevytvářejte věci naslepo, bez srdce, nebo pazourkem

    … následuje panelová diskuze

  • 10:40 – 11:15
    Coffee break
  • 11:15 – 13:00
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Eva Šípková, Alza.cz

    • Kde bere Alza inspiraci pro zákaznické inovace

    Monika Hrubá, Česká spořitelna

    • Finanční zdraví jako ultimátní poslání banky

    Jitka Schmiedová, MITSUBISHI ELECTRIC AUTOMOTIVE CZECH

    • Harmonie v různorodosti aneb jak přistupovat k diverzitě zákazníků

    … následuje panelová diskuze

  • 13:00 – 14:00
    Oběd
  • 14:00 – 14:50
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (1. část)

    Karin Fuentesová, startup Digitoo

    • Nahradí AI lidské zdroje ve financích? Proč se nebránit robotizaci

    Jan Hummel, Fruitisimo

    • LIVE WHAT YOU LOVE

    … následuje panelová diskuze

  • 14:50 – 15:15
    Coffee break
  • 15:15 – 16:30
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (2. část)

    Matěj Misař, Carebot

    • Využití AI ve zdravotní péči? Benefity nejen pro pacienty

    Martin Novák, Pivovar Obora

    • Cirkularita a soběstačný ekosystém jako přirozený přístup k životu

    … následuje panelová diskuze

  • 16:30 – 17:00
    Networking, závěrečný drink

MÍSTO KONÁNÍ


Spojka Events, Karlín
Pernerova 697/35
186 00 Praha 8

KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Lucie Šmarcová

Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.smarcova@positive.cz
Positive