Skip to main content

   13. 10. 2022

   od 900 do 1630

   OKsystem, Praha

O KONFERENCI


KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou události, které nikdo nečekal ani nepředvídal. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, chování zákazníků, trhy a kurzy jsou nepředvídatelné, ceny rostou. Firmy, pokud chtějí přežít, musí být flexibilní více než kdy jindy, jediná jejich jistota je neustálá změna. Mnohým byznysům poslední vývoj světa pomohl nastartovat raketový růst, jiné nepřežili nebo bojují o přežití. Jaká budoucnost nás čeká?
Jak se mění nákupní chování zákazníků? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové? Co dobrého si z krizového období zachováme a podpoříme? V čem pokračovat nebudeme? Jak zvýšíme efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
POUČME SE Z KRIZOVÉHO OBDOBÍ A VYTĚŽME PRO BUDOUCNOST CO NEJVÍCE!

Co Vás čeká?


Příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející dnešní byznys. CO PŘINESLA ZMĚNA? Kam směřuje zákaznické chování? JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?
10 řečníků z oblasti bankovnictví, marketingových agentur, e-commerce, obuvnictví, inovativních start-upů, VR & AR, biozemědělství a biopotravin, hotelového byznysu a firem řešících udržitelnost v zákaznickém chování nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost. Podělí se s Vámi o nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době postkoronavirové.

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:45
    VIZE A TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI

    Broněk Kvasnička, Wunderman Thompson Prague

    • Metakrejčí, digitální vůně, hybridní fitness a sdílené chutě. Máme se na co těšit!

    Martin Slavětínský, Heureka

    • Aktuální trendy chování internetových zákazníků aneb jak se na e-commerce podepsaly nedávné události

    Adam Rajnoha, YORD Studio – VR & AR expert

    • Budoucnost podnikání a nakupování v metaverse

    … následuje panelová diskuze

  • 10:40 – 11:15
    Coffee break
  • 11:15 – 13:00
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Jitka Haubová, Komerční banka

    • Udržitelná, digitální a spolehlivá banka. Budoucnost jste Vy!

    Václav Staněk, Vasky

    • Zákazník jako středobod byznysu

    Vladana Horáková, Aqupalace Praha

    • Inovací proti krizi ve volnočasových aktivitách

    … následuje panelová diskuze

  • 13:00 – 14:00
    Oběd
  • 14:00 – 14:50
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (1. část)

    Lukáš Antoš, Rohlik.cz

    • Spokojenost zákazníka jako DNA firmy

    Tadeáš Kula, Reknihy

    • Návštěvník vs zákazník, metody a aplikace nejmodernějších CX postupů vprostředí startupu

  • 14:50 – 15:15
    Coffee break vč. tomboly
  • 15:15 – 16:30
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (2. část)

    Jana Zielinski, Designblok

    • Jak může design změnit svět?

    Lukáš Krčil, Hedepy

    • Nezbláznili jsme se už všichni? Duševní zdraví v 21. století

    … následuje panelová diskuze

  • 16:30 – 17:00
    Networking, závěrečný drink

MÍSTO KONÁNÍ


Konferenční sál OKsystem
Na Pankráci 1690/125
Praha 4

KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Ing. Monika Putalová

Project Coordinator
+420 736 623 263
positive@positive.cz
Positive