Skip to main content

   13. 10. 2021

   od 900 do 1630

   Comfort Hotel, Praha

O KONFERENCI


KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem. Několik vln koronakrize akcelerovalo často roky obtížně prosaditelné změny ve firmách jako home office, zavádění digitálních technologií, řízení týmů na dálku, online komunikaci se zákazníky, flexibilitu v práci aj. Mnohým byznysům pomohl koronavirus nastartovat raketový růst, jiné bojují o přežití. Jaká budoucnost nás čeká?
Jak se změnilo/mění nákupní chování zákazníků? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové? Co dobrého si z krizového období zachováme a podpoříme? V čem pokračovat nebudeme? Jak zvýšíme efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
POUČME SE Z KRIZE A VYTĚŽME PRO BUDOUCNOST CO NEJVÍCE!

Co Vás čeká?


Příležitost spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející dnešní byznys. CO PŘINESLA ZMĚNA? Kam směřuje zákaznické chování? JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?
10 řečníků z oblasti automobilového průmyslu, poradenství, finančnictví, e-commerce, inovativních start-upů, digitálních komunikačních agentur, biozemědělství a biopotravin, gastro byznysu a firem řešících udržitelnost v zákaznickém chování nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost. Podělí se s Vámi o nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době postkoronavirové.

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:45
    VIZE A TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI

    Diana Rádl Rogerová, Deloitte ČR

    • Od přežití krize k trvalé prosperitě

    Martin Jahn, ŠKODA AUTO

    • Auto půjde koupit na pár kliknutí myší!

    Marie Krátká, Google

    • Jak pandemie změnila naše nákupní chování?

    Panelová diskuze

  • 10:40 – 11:15
    Coffee break
  • 11:15 – 13:00
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Pavel Řehák, DIRECT pojišťovna

    • Dá se klientský přístup naprogramovat?

    Tomáš Jindříšek, DFMG

    • Digitální transformace prodeje zboží a služeb

    Mirek Lizec, MIWA Technologies

    • Reuse v 21.století aneb patří nákup do znovupoužitelných nádob do digitální doby?

    Panelová diskuze

  • 13:00 – 14:00
    Oběd
  • 14:00 – 14:50
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (1. část)

    Jan Zeman, Biopekárna Zemanka

    • Tradiční výrobek, inovace a moderní zákazník

    Šárka Tošnarová, Manifesto Market

    • Měníme zapomenutá místa v nezapomenutelný zážitek

  • 14:50 – 15:15
    Coffee break vč. tomboly
  • 15:15 – 16:30
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS (2. část)

    Josef Dvořáček, Sonnentor

    • Podnikání s pokorou a zodpovědností

    Jiří Pačinek, Pacinek Glass

    • Zákazník, který hledá krásu a originalitu

    Panelová diskuze

  • 16:30 – 17:00
    Networking, závěrečný drink

MÍSTO KONÁNÍ


KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Lucie Šmarcová

Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.smarcova@positive.cz
Positive