Skip to main content

   24. 9. 2020

   od 900 do 1600

   EA Hotel Embassy

O KONFERENCI


KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Svět se v polovině března změnil a my s ním. Pro mnohé přišla změna doslova ze dne na den. Změna akcelerovala často roky obtížně prosaditelné trendy ve firmách jako home office, používání technologií, řízení týmů na dálku, online komunikaci se zákazníky, flexibilitu v práci. Digitalizace hýbe světem! Mnohým byznysům pomohl koronavirus nastartovat raketový růst, jiné bojují o přežití. Co bude dál?
Jak se změní chování zákazníků? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové? Co dobrého si z krizového období zachováme a podpoříme? V čem pokračovat nebudeme? Jak zvýšíme efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
POUČME SE Z KRIZE A VYTĚŽME PRO BUDOUCNOST CO NEJVÍCE!

Co Vás čeká?


Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející dnešní byznys. CO PŘINESLA ZMĚNA? Kam směřuje zákaznické chování? JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?
10 řečníků z oblasti finančnictví, energetiky, průzkumných a digitálních komunikačních agentur, influencerů, inovativních start-upů, gastro byznysu a firem řešících udržitelnost v zákaznickém chování nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost. Podělí se s Vámi o nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době postkorona virové.

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:45
    TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI

    Eva Veisová, Ipsos UU

    • Zákazník 2030: Kdo to je a co chce?

    KOVY, vloger a influencer

    • Divák 2030

    Tomáš Jindříšek, Dark Side

    • Komunikace se zákazníkem v době postfaktické

    Panelová diskuze

  • 10:45 – 11:15
    Coffee break
  • 11:15 – 13:00
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Michaela Lhotková, ČSOB

    • Banka pro lidi v digitální době

    Petr Borkovec, Partners

    • Obrovský potenciál inovací ve finančních službách

    Kamil Čermák, ČEZ ESCO

    • Smart budoucnost pro smart zákazníky

    Martin Marek, DoDo

    • Rychle nebo flexibilně? Aneb jak může logistika zlepšit výkon eshopu

    Panelová diskuze

  • 13:00 – 13:45
    Oběd
  • 13:45 – 15:30
    ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS

    Iveta Kutišová a Vladimír Víšek, IKEA

    • Udržitelnost v zákaznickém chování – jak se daří implementovat trendy ve velké společnosti

    Filip Říha, Wild & Coco

    • Zákazník, který má duši

    Panelová diskuze

  • 15:30 – 16:00
    Networking, závěrečný drink

MÍSTO KONÁNÍ


EA Hotel Embassy
Petrská 31
Praha 1

KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Lucie Tokaryková

Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz
Positive, DARKSIDE