21. 3. 2019
od 900 do 1600
Kino Atlas, Praha
O KONFERENCI
KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět.
Kam směřuje zákaznické chování? • Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? • Jak si je udržet a získávat nové? • Jací jsou zákazníci generace Y a Z? • Proč jim nerozumíme? • „Náš zákazník – náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát? • Může existovat se zákazníky partnerství? • Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? • Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu? • Jsou za ni ochotni zaplatit? • Je zaměstnanec stejně důležitý jako zákazník?
CO VÍME?
Z minulých dvou ročníků konference víme, že zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jsou stále náročnější na rychlost, kvalitu i servis, méně telefonují a více „lajkují“, hodnotí vše a pořád, nemají potřebu vše vlastnit, mají hodně koníčků a chtějí pracovat flexibilně, důraz kladou na společenskou odpovědnost firem a očekávají zážitek!
Na toto již reaguje byznys dnes, objevuje se nový fenomén reputační management, roste sdílená ekonomika, online i offline svět se propojují stále více. Do budoucna se očekává, že kamenné obchody se stanou showroomy a testovacími místy pro e-shopy. Firmy vyprávějí svůj příběh, který přesahuje značku i produkt a má v něm své místo zákazník i zaměstnanec.
Na toto již reaguje byznys dnes, objevuje se nový fenomén reputační management, roste sdílená ekonomika, online i offline svět se propojují stále více. Do budoucna se očekává, že kamenné obchody se stanou showroomy a testovacími místy pro e-shopy. Firmy vyprávějí svůj příběh, který přesahuje značku i produkt a má v něm své místo zákazník i zaměstnanec.
A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?
CO VÁS ČEKÁ?
12 řečníků z technologických firem, inovativních start-upů, vzdělávacích a komunikačních agentur, výzkumu trhu, automobilového a leteckého průmyslu, zdravotnictví a hospitality byznysu nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost. Podělí se s Vámi o nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními – pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.
„Člověk má povinnost dávat a právo brát“
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
ŘEČNÍCI
PROGRAM
-
08:20 – 08:50Registrace
-
08:50 – 09:00Zahájení, úvodní slovo
-
09:00 – 10:30VIZE A TRENDY ZÁKAZNICKÉ BUDOUCNOSTI
Lada Haisová, POSITIVE a Tomáš Jindříšek, Dark Side
- Jak se mění a kam směřuje zákazník budoucnosti?
David Fiala, Kantar CZ
- Co vypovídá unikátní studie LifeStyle 2018 o životním stylu a postojích Čechů?
Nikola Pleska, Microsoft
- Zákaznická zkušenost v éře digitální transformace
-
10:30 – 11:00Coffee break
-
11:00 – 12:30JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH
Jiří Petržilka, Letiště Praha
- Budoucnost v oblacích
Jaromír Kuhn, ŠKODA AUTO
- Obchodník 2.0 a jeho zákazníci
Petra Kolářová, Starbucks CZ/SK
- Prodáváme zážitek a k tomu i výbornou kávu!
-
12:30 – 13:30Oběd
-
13:30 – 15:15ZA LEPŠÍ ŽIVOT A SVĚT KOLEM NÁS
Hana Fořtová a Tereza Dvořáková, Frusack
- Stop době plastové!
Ondřej Kobza, svobodomyslný oživovatel měst
- S radostí za lepší život
Lada Vyvialová, LADA fashion
- Nanotechnologie v šatníku
Tomáš Šebek, uLékaře.cz
- Zdravotnictví na prahu technologické revoluce
-
15:15 – 16:00Networking, závěrečný drink
KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI
Lucie Tokaryková
Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz