Skip to main content

   28. 2. 2018

   od 900 do 1700

   OKsystem, Praha

O KONFERENCI


JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ?
Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.
PŘIPRAVTE SE NA BLÍZKOU BUDOUCNOST!
Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?

Pro koho je konference určena?


Pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.

„Člověk má povinnost dávat a právo brát“


Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.

PROGRAM


  • 08:20 – 08:50
    Registrace
  • 08:50 – 09:00
    Zahájení, úvodní slovo
  • 09:00 – 10:30
    VIZE A TRENDY BUDOUCNOSTI

    Diana Rádl Rogerová, Deloitte ČR

    • Kam směřuje byznys v digitální době – vede rozmach technologií k izolaci spotřebitele?

    Tomáš Jindříšek, Dark Side

    • Jak komunikovat se zákazníky budoucnosti dnes?

    Simona Kijonková, Zásilkovna

    • Jsme uprostřed digitální revoluce. Jsme na to připraveni?

  • 10:30 – 11:00
    Coffee break
  • 11:00 – 13:00
    JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH

    Michal Kalousek, Direct people

    • Jak vytvářet produkty pro budoucnost, kterou neznáme?

    Lucie Gottwaldová + Martin Kaňa, Vodafone

    • Zákazník 4.0 v digitální době. Naše zkušenosti s projektem Voice of customers.

    Michal Pokluda, mBank

    • Banka v kapse, z internetu do mobilu! Co vykouzlila mBank pro své klienty nového?

    Stanislav Gálik, AAA Auto

    • Jak inovovat autobazar

  • 13:00 – 14:00
    Oběd
  • 14:00 – 15:15
    ZÁKAZNÍK 2030 – ČLOVĚK S EMOCEMI

    Roberto Brazzale, La Formaggeria Gran Moravia

    • Nakupování má být svátkem

    Tomáš Jamník, violoncellista, projekt Vážný zájem

    • Máte vážný zájem? Sólo pro hudebního a inovátorského virtuosa

  • 15:15 – 15:45
    Coffee break vč. tomboly
  • 15:45 – 17:00
    ODPOVĚDNÝ BYZNYS A BUDOUCNOST, TRENDY V CSR

    Šimon Pánek, Člověk v tísni

    • Trendy ve firemním dárcovství: současné společenské klima a CSR

    Klára Šplíchalová, Fórum dárců

    • Přidaná hodnota není jenom termín pro daňaře

    Martina Adámková, Lékořice

    • Dobrovolníci v nemocnici

  • 17:00
    Zakončení akce

MÍSTO KONÁNÍ


Konferenční sál OKsystem
Na Pankráci 1690/125
Praha 4

KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI


Lucie Tokaryková

Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz
Positive, DARKSIDE