28. 2. 2018
od 900 do 1700
OKsystem, Praha
O KONFERENCI
JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ?
Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.
PŘIPRAVTE SE NA BLÍZKOU BUDOUCNOST!
Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.
„Člověk má povinnost dávat a právo brát“
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
ŘEČNÍCI
PROGRAM
-
08:20 – 08:50Registrace
-
08:50 – 09:00Zahájení, úvodní slovo
-
09:00 – 10:30VIZE A TRENDY BUDOUCNOSTI
Diana Rádl Rogerová, Deloitte ČR
- Kam směřuje byznys v digitální době – vede rozmach technologií k izolaci spotřebitele?
Tomáš Jindříšek, Dark Side
- Jak komunikovat se zákazníky budoucnosti dnes?
Simona Kijonková, Zásilkovna
- Jsme uprostřed digitální revoluce. Jsme na to připraveni?
-
10:30 – 11:00Coffee break
-
11:00 – 13:00JAK SE DAŘÍ INOVOVAT VE FIRMÁCH
Michal Kalousek, Direct people
- Jak vytvářet produkty pro budoucnost, kterou neznáme?
Lucie Gottwaldová + Martin Kaňa, Vodafone
- Zákazník 4.0 v digitální době. Naše zkušenosti s projektem Voice of customers.
Michal Pokluda, mBank
- Banka v kapse, z internetu do mobilu! Co vykouzlila mBank pro své klienty nového?
Stanislav Gálik, AAA Auto
- Jak inovovat autobazar
-
13:00 – 14:00Oběd
-
14:00 – 15:15ZÁKAZNÍK 2030 – ČLOVĚK S EMOCEMI
Roberto Brazzale, La Formaggeria Gran Moravia
- Nakupování má být svátkem
Tomáš Jamník, violoncellista, projekt Vážný zájem
- Máte vážný zájem? Sólo pro hudebního a inovátorského virtuosa
-
15:15 – 15:45Coffee break vč. tomboly
-
15:45 – 17:00ODPOVĚDNÝ BYZNYS A BUDOUCNOST, TRENDY V CSR
Šimon Pánek, Člověk v tísni
- Trendy ve firemním dárcovství: současné společenské klima a CSR
Klára Šplíchalová, Fórum dárců
- Přidaná hodnota není jenom termín pro daňaře
Martina Adámková, Lékořice
- Dobrovolníci v nemocnici
-
17:00Zakončení akce
KONTAKT & ORGANIZÁTOŘI
Lucie Tokaryková
Account/Project Manager
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz
+420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz