logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Video
  • Minulé ročníky
    • 2019
    • 2018
    • 2017
Šárka Tošnarová Šárka Tošnarová Marketing Director, Manifesto Market

Měníme zapomenutá místa v nezapomenutelný zážitek!

Šárka Tošnarová pracuje jako Marketingová ředitelka pro Manifesto Market. Aktuálně má na starosti komunikaci dvou gastronomických projektů na Florenci a Smíchově. Předtím pracovala čtyři roky jako strategický plánovač se zaměřením na digitální komunikaci v kreativní agentuře Mark BBDO. Během své kariéry byla zodpovědná za různé typy klientů od FMCG, restauračních zařízení přes architektonická studia až po finanční a energetické společnosti.

Manifesto je nový gastronomický a kulturní experiment, který dostal Prahu na stránky The New York Times, loni se stal vítězem v soutěži Obchodník roku v kategorii Zákaznický zážitek za výjimečný přístup k zákazníkům.
„Soustředíme se na každý okamžik, který u nás návštěvníci stráví, aby byl přívětivý, inspirující, zapamatovatelný a něčím nečekaný. V roce 2020 se v Manifestu chceme zaměřit na zlepšení zákaznické zkušenosti díky moderním technologiím a také na posílení povědomí o udržitelnosti v gastronomii.”
Manifesto přetváří nevyužitá místa ve městě v pulzující místa setkávání lidí. Propojuje unikátní gastronomické zážitky, bohatý kulturní program, vytříbený design a přispívá tak ke zkvalitňování veřejného prostoru. Je prvním bezhotovostním projektem v České republice.


Registrace
Created by Dark Side & POSITIVE