logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Video
  • Archiv ročníků
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Martin Slavětínský Martin Slavětínský Business Intelligence Analyst, Heureka

Aktuální trendy chování internetových zákazníků aneb jak se na e-commerce podepsaly nedávné události

Jak chování zákazníků na internetu ovlivnily události poslední doby pandemií počínaje a válečným konfliktem a nastupující ekonomickou krizí konče? Jaké jsou aktuální preference internetových zákazníků? Jak se proměnilo to, co a jak na internetu nakupujeme? Nejnovější trendy v chování zákazníků na internetu i informace o top kategoriích představí během své přednášky Martin Slavětínský.

Martin Slavětínský má na starosti analýzu dat, sledování statistik a přípravu reportů pro všechny země patřící do skupiny Heureka Group. Díky svým předchozím zkušenostem s datovou analýzou například ve společnosti GfK pomáhá Martin skvělou interpretací dat a přípravou reportů nejen bezpočtu obchodních partnerů Heureky, ale také kolegům napříč všemi odděleními uvnitř firmy.

Registrace
Created by POSITIVE