logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Registrace
  • Kontakt
  • Partneři
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Jan Hummel Jan Hummel Zakladatel a majitel, Fruitisimo

LIVE WHAT YOU LOVE

Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan, zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň! Co to znamená v praxi a jak se podařilo firmě úspěšně propojit vzrůstající orientaci zákazníků na zdravý životní styl, na zákaznickou zkušenost, společenskou odpovědnost a udržitelnost se dozvíte od jejího zakladatele a šéfa. Mimochodem… víte, kdo je shopaholička Julie a rodina Veselých?

Jan Hummel založil Fruitisimo před 20 lety jako studentský projekt. Z ovocného stánku se během let firma rozrostla na úspěšný řetězec ovocných barů s 600 zaměstnanci a více než 70 prodejnami v Česku. Expandovala na Slovensko, do Maďarska, letos otevřela prodejny i v Německu a Rakousku. V nejbližších 3–4 letech plánuje navýšit počet prodejen na více než 200 v 7 až 9 evropských zemích a plánuje ztrojnásobit růst tržeb i ziskovosti do roku 2025. V čem je jiná česká značka, která se dokázala etablovat v zahraničí, získala důležité investory, nabízí garanci úsměvu a místo "nashledanou" slýcháte od jejich zaměstnanců "na zdraví"!?
Dnešní life-stylová značka Fruitisimo nabízí spotřebitelům to, po čem touží: po zdraví a moderním životním stylu, po jednoduchosti, dynamice, pohodlí, zkrátka po "Fruitisimo customer experience". Každý z drinků, které má Fruitisimo v nabídce, má svůj originální název. Zákazník si s Fruitisimem může tak každý den užít úplně jinak, záleží, zda se bude chtít cítit jako filmová hvězda s drinkem Pretty woman nebo jako neodolatelný lovec žen s drinkem Sexuality a navíc "ke každému nákupu úsměv zdarma!" 😊

Registrace
Created by POSITIVE