logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Registrace
  • Kontakt
  • Partneři
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Monika Hrubá Monika Hrubá Chief Financial Health & CX Officer, Česká spořitelna

Finanční zdraví jako ultimátní poslání banky

Česká spořitelna je první bankou, která se stará o finanční zdraví svých klientů. Jde o posun strategie směrem od jednotlivých produktů k širšímu celospolečenskému dopadu. Pohled do zákulisí vám představí konkrétní příklady toho, jak poslání zlepšovat finanční zdraví ovlivňuje fungování banky, jak se mění péče o klienty a co to znamená z pohledu zaměstnanců.

Monika vystudovala psychologii a mediální komunikaci na UK a Jyväskylä University. Dlouhodobě se věnuje oblasti percepce, postojů a jejich změny. Inovace jsou pro ni zdrojem hlubších insightů o klientech, ale zároveň významné sociální téma související s mírou adaptace člověka na změnu. V současné době pracuje jako Chief Financial Health & CX Officer v České spořitelně a je přímo zodpovědná za design zákaznického přístupu ve společnosti s 10.000 zaměstnanci a 4,7 mio retailovými klienty.

Registrace
Created by POSITIVE