logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Archiv ročníků
    • 7. ročník 2023
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Jiří Vávra Jiří Vávra Business & Marketing strategist, CoMojo

Jak i přes skvělé inovace přijít o zákazníky

Celosvětově krachuje přes 90% všech inovačních záměrů. I když většina z nich má dobrý nápad, data, momentum i dostatečné zdroje. Proč se jim to nepovedlo? A co dělá těch zbývajících 10% procent lépe? Jirka vám představí nejčastější chyby, kterých se dopouštějí firmy během inovací a přichází tak o zákazníky. Jak vypadá inovační ekosystém nejúspěšnějších firem za poslední dekády?

Jirka je business stratég, inovátor a marketer. Posledních 6 let vedl strategicko inovační tým Deloitte NEXT, který pomáhal firmám řešit problémy a výzvy v různých odvětvích. Má víc jak 15 let zkušeností jako marketingový expert a tvořil komunikaci pro brandy jako jsou NIVEA, ŠKODA nebo STAROPRAMEN. Aktuálně s Danem Mullerem založil CoMOJO - strategicko poradenskou skupinu, která pomáhá leaderům doručovat výsledky - a terapeutické služby BudeDobre.cz. Je autorem podcastu Rváči s osudem a spoluautorem knihy České pivní pohádky.

Registrace
< zpět
Created by POSITIVE