logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Archiv ročníků
    • 7. ročník 2023
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Karel Horák Karel Horák Chief Customer Officer, Air Bank

CAir - nová dimenze obsluhy zákazníků

Relevance, dostupnost 24/7, samoobslužnost a personalizace = klíčové atributy unikátního obslužného modelu, který zákazníkům pomůže vyřídit jejich potřeby přímo v bankovní mobilní aplikaci.

Po studiu na Fakultě managementu VŠE pracoval jako Sales and Export Manager pro společnost Fruko-Schulz s.r.o. Následně od roku 2003 strávil 12 let ve společnosti Coca-Cola Hellenic v České republice, na Slovensku a dva roky v Irsku, a to na různých pozicích zodpovědných za péči o klienta, prodej, finance a strategické projekty. Mezi roky 2015 a 2018 působil jako Chief Sales Officer ve společnosti Home Credit Indonesia a poté následující 4 roky vedl Home Credit Bank Kazakhstan z pozice Chief Executive Officer, kde byl zároveň i předsedou představenstva. Od ledna 2023 je v představenstvu Air Bank a.s. a řídí divizi Péče o klienta a provozu.

Registrace
< zpět
Created by POSITIVE