logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Video
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Šárka Tošnarová Šárka Tošnarová Marketing Director, Manifesto Market

Měníme zapomenutá místa v nezapomenutelný zážitek

„V Manifestu se soustředíme na každý okamžik, který u nás návštěvníci stráví, aby byl přívětivý, inspirující, zapamatovatelný a něčím nečekaný. V roce 2021 se chceme zaměřit na zlepšení zákaznické zkušenosti, offline i online, na posílení povědomí o udržitelnosti v gastronomii a na expanzi jak lokální, tak mezinárodní.“

Šárka Tošnarová pracuje jako Marketingová ředitelka pro Manifesto Market. Aktuálně má na starosti komunikaci dvou existujících gastronomických projektů na Florenci a Smíchově a nově vznikajícího Manifesta na Andělu. Předtím pracovala čtyři roky jako strategický plánovač se zaměřením na digitální komunikaci v kreativní agentuře Mark BBDO. Během své kariéry byla zodpovědná za různé typy klientů od FMCG, restauračních zařízení přes architektonická studia až po finanční a energetické společnosti.
Manifesto je nový gastronomický a kulturní experiment, který dostal Prahu na stránky The New York Times, stal se vítězem v soutěži Obchodník roku 2019 v kategorii Zákaznický zážitek za výjimečný přístup k zákazníkům, a byl také zvolen Traveller's choice 2020 - ocenění platformy Tripadvisor volené na základě recenzí, popularity a názorů cestovatelů.
Manifesto přetváří nevyužitá místa ve městě v pulzující místa setkávání lidí. Propojuje unikátní gastronomické zážitky, bohatý kulturní program, vytříbený design a přispívá tak ke zkvalitňování veřejného prostoru. Je prvním bezhotovostním projektem v České republice.


Registrace
Created by DFMG & POSITIVE