logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Video
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Marie Krátká Marie Krátká Digital Marketing Transformation Lead, Google

Jak pandemie změnila naše nákupní chování?

64 % všech online i offline nákupů začíná v Čechách na internetu. Google je proto dnes pro české firmy jednou z nejdůležitějších marketingových, obchodních a technologických platforem. Jak se mění nákupní chování a jak Google může podpořit byznys, digitalizaci ekonomiky i společnosti?

Vystudovala VŠE v Praze, obor Mezinárodní obchod. Ve společnosti Google Czech Republic působí od roku 2011 a aktuálně se stará o rozvoj největších partnerů na trhu - firem a mediálních i kreativních agentur. Dříve pracovala s českými exportéry a technologickými firmami na online marketingových strategiích a zahraniční expanzi. Nyní se zaměřuje především na digitální transformaci v oblasti komunikace se zákazníky a na budování značek v online prostředí. Její kariéra "v digitálu" odstartovala před více než 13 lety v kreativní agentuře Ogilvy a její digitální sekci Interactive - tedy v dobách, kdy internet byl pouze minoritním doplňkem do komplexních marketingových strategií značek a většinou znamenal jen vytvoření webových stránek nebo "cool" aplikace na sociální sítě. Online je dnes klíčovým komunikačním a prodejním kanálem pro velkou část značek. 64% všech nákupů online i offline začíná v Čechách na internetu, který je ale zároveň velmi konkurenčním prostorem. Pojdˇme se tomu více věnovat!

Registrace
Created by DFMG & POSITIVE