logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Video
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2021
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Vladimír Víšek Vladimír Víšek Sustainability Manager, IKEA CZ/HU/SK

Udržitelnost v zákaznickém chování - jak se daří implementovat trendy ve velké společnosti

IKEA dává již několik let druhý život nábytku. Zkoumá jak zpracovat kávovou sedlinu, aby z ní byla hodnotná potravina. Podporuje podnikatele v sociálních službách, aby mohli dále rozvíjet své podnikání. Není žádný plán B, proto se IKEA dívá do budoucna, aby planeta na které žijeme, zůstala v co nejlepší kondici.
Mnoho zákazníku chce život ve svém prostředí udržitelnější, ohleduplnější, ale neví jak na to. Málo věří, že jeden jediný člověk přinese změnu. Myslíte si to také? Jak daleko do budoucna se díváte?


Oblasti udržitelného rozvoje se Vladimír věnuje přes 10 let. Dva roky strávil v africké Ghaně jako dobrovolník v sirotčinci. Dále působil jako programový manažer v neziskové organizaci Světlo pro svět, která pomáha vracet zrak lidem v rozvojových zemích.
V IKEA má od roku 2013 na starosti agendu trvale udržitelného rozvoje pro CZ/HU/SK region. Spouštěl službu Druhý život nábytku, prostřednictví které mohou zákazníci prodat nepotřebný nábytek zpět do IKEA. Dva roky pracoval ve švédském Mälmo, kde měl na starosti globální agendu v oblasti cirkulární ekonomiky. Je členem správní rady inciativy Zachraň jídlo.


Registrace
Created by Dark Side & POSITIVE