logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Zuzana Řezníčková Zuzana Řezníčková CEO, Luxury Brand Management

Specifická očekávání/chování zákazníka v segmentu luxusu – existují?

Interview z konference ZDE.


Zuzana Řezníčková stojí v čele společnosti Luxury Brand Management, která je lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu a hodinky v České republice. Mezi značky, jenž skupina zastupuje, patří mimo jiné butiky s luxusní módou Bottega Veneta, Salvatore Ferragamo, Versace, Tods a další. Podzimem roku 2016 do svého fashion portfolia exkluzivně LBM zařadila značky Saint Laurent, Givenchy či Balenciaga. Současně společnost provozuje butiky s luxusními hodinkami - Audemars Piguet, Zenith a Breitling.
Celou svoji kariéru se Zuzana Řezníčková zabývá obchodem a to zejména oblastí Retailu, případně B2B. Tak tomu bylo mimo jiné v Eurotelu, Telefonice, Čezu, Economii i dalších firmách, kde působila.

Registrace
Created by Dark Side