logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Petra Průšová Petra Průšová Managing Director Central Europe, Kantar

Jací budou zákazníci v roce 2030?

Interview z konference ZDE.

Zákazník není jeden, různé segmenty mají různá očekávání a nároky a je třeba je uspokojit všechny... jak může vypadat Zákazník a jeho interakce se značkou?...


Petra absolvovala v roce 1986 v oboru statistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 1995 založila vlastní agenturu na výzkum trhu AMD a v roce 1999 byla jmenována ředitelkou právě vznikající agentury Millward Brown Czech Republic s.r.o. Během r. 2002 – 2014 byla na postu Managing Director for CEE, kde byla zodpovědná za získávání nových společností v regionu střední a východní Evropy a také za provoz licenčních poboček Millward Brown. Její pozice se v rámci Evropy měnila až do roku 2016 kdy zakotvila na pozici: Managing Director pro Českou republiku, Millward Brown na Slovensku a v Maďarsku a zároveň na regionální pozici jako CEO pro Central & Eastern Europe Kantar Insight má na starosti agentury TNS a Millward Brown v regionu. Je v porotě řady akcí spojených s účinností reklamy v médiích (Effie, FLEMA, Zlatý středník ...) Byla nominován do žebříčku 25. nejlepších žen českého byznysu (a marketingu). Vystupuje na největších marketingových konferencí (Superbrands, Forum Media, POPAI ...) Stála v čele profesní asociace SIMAR po několik hlasovacích období. Je členem Masarykovy sociologické společnosti a České statistické společnosti. Publikovala celou řadu příspěvků v odborné literatuře, článků v tištěných mediích a poskytla mnoho rozhovorů pro rozhlas a televizi.

Registrace
Created by Dark Side