logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Karel Duchek Karel Duchek Executive Director
Wunderman

Zákazník zítřka a komunikace s ním, aby poslouchal.

Budoucí člověk, nevděčný a brblající (vlastně jako dnes) vs. technologie, data a automatizace. Kudy se vydat, aby marketing dával smysl. Příklady pro komunikaci se zákazníkem zítřka.


Dlouhá léta žije reklamou. Za tu dobu byl u mnoha reklamních kampaní pro české i mezinárodní společnosti ve většině oborů. V polovině 90. let se podílel na vzniku jedněch z prvních komerčních www stránek. V minulém desetiletí byl spolutvůrcem unikátního, na datech založeného, dlouhodobého marketingového programu v telekomunikacích, podílel se na projektech oceněných největším množstvím cen Effie mezi specializovanými agenturami v ČR. Zlobí ho, že i v roce 2014 se o big datech jen žvaní a emailové schránky jsou plné spamu.

Registrace
Created by Dark Side