logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Simona Benešová Simona Benešová Site Manager, Skupina BlueLink

Humanly Digital

Interview z konference ZDE.

Zamyslíme se s Vámi nad hledáním rovnováhy mezi efektivitou strojů versus lidskými pocity, potřebami, emocemi a prioritami v nejbližších desetiletí.


Narodila se v Praze a vystudovala ČVUT, obor Automatizované systémy řízení. Ve své profesní kariéře se převážně věnovala marketingu, klientské péči a krizovému řízení. Studovala Psychologii práce a řízení, své vzdělání kontinuálně rozšiřuje v mnoha oborech, jako například v oblasti informačních technologií, projektovém řízení či koučingu. V období let 2000 až 2004 vybudovala Národní klientské centrum pro významného telekomunikačního operátora, společnost UPC. V této společnosti byla členkou Dozorčí rady. Předtím působila na manažerských pozicích v oblasti FMCG a výroby. Je zakladatelkou CC fóra (sdružení profesionálů v oboru call center) a Mistryní sportu, medailistkou ze světových soutěží.Českou pobočku skupiny BlueLink, dříve TEAM TRACKERS vede od roku 2005. Pod jejím vedení se pobočka rozšířila z původních 45 zaměstnanců na více než 500členný tým a v posledním roce převzala také řízení partnerských center v Bulharsku, Egyptě, na Madagaskaru a v Holansku. Jejím krédem, které promítá i do atmosféry ve firmě, je být „friendly demanding“, respektovat druhé a umět brát věci pozitivně a s úsměvem. A z vrcholového sportu si odnesla vedle disciplinovanosti a efektivity, i smysl pro fair play Má dvě dospělé děti, miluje cestování a jediné co jí chybí je mít dny o něco delší.

Registrace
Created by Dark Side