logo
  • O konferenci
  • Řečníci
  • Program
  • Kontakt
  • Partneři
  • Prezentace
  • Fotogalerie
  • Videa
  • Archiv ročníků
    • 6. ročník 2022
    • 5. ročník 2021
    • 4. ročník 2020
    • 3. ročník 2019
    • 2. ročník 2018
    • 1. ročník 2017
Lenka Bartizalová Lenka Bartizalová Head of Operation, BlueLink International

Humanly Digital

Interview z konference ZDE.

Zamyslíme se s Vámi nad hledáním rovnováhy mezi efektivitou strojů versus lidskými pocity, potřebami, emocemi a prioritami v nejbližších desetiletí.


Působí již 19 let v oblasti kontaktních center. Vystudovala obor sdělovací techniky a od roku 1992 pracovala ve společnosti Telefónica Czech Republic (dříve Český Telecom), kde se od roku 1997 začala podílet na budování prvních kontaktních center moderního typu v České republice. V roce 1998 se stala ředitelkou Telefonického centra služeb Českého Telecomu. V letech 2003 až 2005 pokračovala ve své práci ve společnosti jako Ředitelka pro provoz a procesy kontaktních center společnosti v ČR. V roce 2005 se stala Ředitelkou Kontaktního centra Českých aerolinií ve společnosti CSA Services a o dva roky později též jednatelkou a ředitelkou této společnosti. V současné době je manažerkou pro plánování a provoz v mezinárodní společnosti BlueLink International CZ, která poskytuje služby kontaktních center. Nejvýznamnějšími zákazníky jsou letecké společnosti například Air France, KLM, Delta Airlines, Transavia, HOP a další.

Registrace
Created by Dark Side